جامبوبگ مناسب برای شما کدام است؟ راهنمای انتخاب + قیمت
نوشته شده توسط : بورس سی تو

چکیده مقاله:

کاهش هزینه‌های تولید از اهداف بسیاری از تولیدکنندگان در صنایع مختلف می‌باشد، ولی بایستی توجه داشت که کاهش هزینه‌ها تاثیری بر روی کیفیت محصول نهایی نداشته باشد. توجه بیش از حد بر مقوله قیمت می‌تواند موارد مهمی همچون کارایی و کیفیت را کم‌رنگ و در مواقعی حتی در اولویت چندم قرار دهد.

تماس با هینا پک

بدون شک همیشه بهترین قیمت، پایین‌ترین قیمت نیست بلکه باید نکات مهم دیگر را نیز در نظر گرفت تا خریدی موفق و مقرون به صرفه را تجربه کرد. این موضوع مربوط به یک حوزه و محصول خاص نبوده و در تمام حوزه‌ها صدق می‌کند.

بهترین قیمت جامبوبگ در بازار

کیسه جامبوبگ نیز از جمله محصولاتی‌ است که کیفیت و کارایی بسیار مهم‌تر از قیمت ارزان‌تر آن می‌باشد. البته که قیمت فاکتور بسیار مهمی بوده ولی بایستی کیفیت، مقاومت و کارایی کیسه جامبوبگ را در اولویت قرار داد. اگر به دنبال بهترین قیمت جامبوبگ در بازار هستید کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در پایدار کیسه بافت این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، از قیمت خرید انواع کیسه جامبوبگ در بازار نیز مطلع شوید.

پایدار کیسه بافت علاوه بر ارائه محصولاتی با بهترین قیمت به شما عزیزان،کیسه جامبوبگ‌هایی را تولید می‌کند که برای محصولات شما در بین رقبای دیگر در بازارهای جهانی تبلیغ و ارزش‌آفرینی می‌کند. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از بهترین قیمت جامبوبگ در بازار می‌توانید با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

 

جامبوبگ چیست

جامبوبگ یا بیگ بگ به کیسه‌های حجیم و مقاومی گفته می‌شود که امکان حمل محصولات مختلف پودری و فله از وزن ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲۵۰۰ کیلوگرم را دارند. جنس این کیسه‌ها از مواد پلی پروپیلنpp) ) بوده، و در برابر تابش نور خورشید، شرایط نامساعد جوی و نفوذ رطوبت بسیار مقاوم هستند.

جامبوبگ چیست

کیسه جامبوبگ با توجه به دارا بودن مقاومت، بسیار انعطاف‌پذیر بوده و وزن سبکی هم دارد و همچنین نسبت به دیگر روش‌های حمل و نقل و بسته‌بندی قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای نیز دارد.

کاربرد انواع جامبوبگ

کاربرد انواع جامبوبگ

طراحی کیسه جامبوبگ‌ها به گونه‌ای بوده که تخلیه و اتمام کار، امکان استفاده مجدد را دارند. انواع مختلف کیسه جامبوبگ‌ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار پر کاربرد هستند. در ادامه به برخی از کاربرد انواع جامبوبگ اشاره کرده‌ایم؛

  • حمل مواد اولیه محصولات غذایی
  • امکان استفاده جهت انبار محصولات
  • ساخت سیل‌بند با جامبوبگ
  • تولید کود در داخل کیسه جامبوبگ
  • استفاده از ضایعات جامبوبگ جهت تولید ایزوگام
  • حمل انواع ضایعات و نخاله‌های ساختمانی با جامبوبگ
  • استفاده جهت جلوگیری از سرمازدگی درختان
  • حمل مواد معدنی
  • استفاده به عنوان سطل زباله بزرگ برای محصولات بازیافتی
  • حمل محصولات صادراتی فله و پودری
  • حمل مواد اولیه محصولات غذایی

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای انواع کیسه جامبوبگ‌، استفاده جهت حمل مواد اولیه مصرفی در صنایع مختلف می‌باشد. محصولات غذایی همچون آرد، جو، گندم، غلات، حبوبات، قهوه و… نیز با کیسه جامبوبگ‌های مخصوص مواد غذایی که چند لایه بوده و کاملا بهداشتی و غیر قابل نفوذ هستند حمل می‌شوند.

  • امکان استفاده جهت انبار محصولات

محصولات فله و یا حتی محصولاتی که در بسته‌بندی‌های کوچک هستند از لحاظ مساحتی فضای زیادی را اشغال می‌کنند و انبار کردن آن‌ها نیاز به فضای آزاد بسیاری دارد. استفاده از جامبوبگ‌ها این امکان را می‌دهد که علاوه بر ایجاد نظم در انبارها و سالن‌ها، بتوان از فضاهای پرتی نیز استفاده کرد و محصولات مورد نیاز را نگهداری کرد.

عدم نفوذ نم و رطوبت، مقاومت در برابر نفوذ هوا و میکروب‌ها، نگهداری از محصولات در بلند‌ مدت از جمله مزایای استفاده از کیسه جامبوبگ‌ها جهت انبار محصولات می‌باشد.

  • ساخت سیل‌بند با جامبوبگ

انعطاف‌پذیری، مقاومت بالا، امکان جابه‌جایی آسان، سرعت بالا در بارگیری و تخلیه، قیمت بسیار مناسب و وزن سبک کیسه جامبوبگ‌ها از جمله دلایلی هستند که می‌توان از کیسه جامبوبگ‌ها به عنوان سد موقت و سیل بند استفاده کرد.

انجام این کار نیاز به تخصص خاصی ندارد، به راحتی در هر مکانی قابل اجرا بوده و به سرعت می‌توان کیسه‌ها را تخلیه کرد، در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده، نیاز به مصالح و امکانات خاصی جهت اجرا ندارند و به راحتی قابل انتقال به مکان‌های دیگر هستند.

در هنگام وقوع سیل به سرعت و به راحتی در کمترین زمان می‌توان مسیر آب را تغییر داد و مانع از ایجاد خسارت سیلاب به مناطق مسکونی و یا اراضی کشاورزی و جاده‌ها شد.

  • تولید کود برگ در داخل کیسه جامبوبگ

علاوه بر حمل خاک و یا کود با کیسه جامبوبگ‌ها، می‌توان با نگهداری ترکیب خاک و برگ درختان درون آن‌ها کود برگ و یا کود ارگانیک تولید کرد.

در دیگر مقالات مرتبط سایت www.hinapack.ir می‌توانید به طور کامل توضیحات ارائه شده را مطالعه کنید و با این روش بسیار کاربردی جهت تولید کود برگ آشنا شوید.

  • استفاده از ضایعات جامبوبگ جهت تولید ایزوگام

کیسه جامبوبگ‌ها به هیچ وجه یکبار مصرف نبوده و به دفعات می‌توان جهت مصارف مختلف از آن‌ها استفاده کرد و در نهایت علاوه بر امکان بازیافت ضایعات کیسه جامبوبگ‌ها، می‌توان از آن‌ها در تولید ایزوگام نیز استفاده کرد.از جمله مزایای کیسه‌های پلی پروپیلن امکان بازیافت آن‌ها به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه و پر کاربرد بودن آن‌هاست.

  • حمل انواع ضایعات و نخاله‌های ساختمانی با جامبوبگ

ضایعات مختلف همچون ضایعات صنعتی، ضایعات پلاستیکی، ظوف ضایعاتی، نان خشک، کاغذ و مقوای ضایعاتی و انواع ضایعات محصولات مختلف را می‌توان به راحتی با کیسه جامبوبگ حمل و جابه‌جا کرد. همچنین امکان جا‌به‌جایی و انتقال نخاله‌های ساختمانی با انواع کیسه جامبوبگ‌ها امکان‌پذیر می‌باشد.

  • استفاده جهت جلوگیری از سرمازدگی درختان

سبک بودن کیسه جامبوبگ‌ها و حجیم بودنشان این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از شاخ و برگ درختان، نهال‌های ضعیف و یا شکوفه‌های فصلی درختان در برابر سرمای شدید و باران‌های سیل‌آسا محافظت کنید.

  • حمل مواد معدنی

برخی املاح و مواد معدنی استخراج شده از معادن را نمی‌توان بدون بسته‌‌بندی حمل کرد، از طرفی دانه‌بندی آن‌ها به گونه‌ای بوده که فضایی را اشغال می‌کنند و استفاده از پالت‌ها و یا کیسه‌های کوچک جهت حمل آن‌ها مقرون به صرفه نیست.

انعطاف‌پذیری کیسه جامبوبگ‌ها و در عین حال مقاومت بالای آن‌ها در کنار حجم بار بسیاری که در خود جای می‌دهند باعث شده تا معدن‌داران عزیز به استفاده از این نوع کیسه‌ها جهت حمل محصولات خود ترقیب شوند.

  • استفاده به عنوان سطل زباله بزرگ برای محصولات بازیافتی

محصولات بازیافتی خشک اغلب وزن سبک و حجم زیادی دارند و استفاده سطل‌ها و یا کیسه‌های کوچک جهت جمع‌آوری و نگهداری این نوع مواد بازیافتی خیلی مقرون به صرفه و مناسب نیست. کیسه جامبوبگ‌ها به دلیل ابعاد قابل توجهی که دارند و در عین حال حجم زیادی که در خود جای می‌دهند گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده به عنوان سطل زباله مواد بازیافتی هستند.

  • حمل محصولات صادراتی فله و پودری

برای بسیاری از تولیدکنندگان شاید بسته‌بندی مواد اولیه مصرفی در خط تولیدشان مهم نباشد، زیرا همواره به دنبال کم کردن هزینه‌های جاری در خط تولید هستند که یکی از آن‌ها خرید ارزان‌تر مواد اولیه می‌باشد، به همین دلیل تا جایی که ممکن باشد مواد اولیه مصرفی خود را به صورت فله و در حجم بالا خریداری می‌کنند.

ولی در بازارهای صادراتی داستان بدین صورت نبوده، علاوه بر حمل محصولات صادراتی فله و پودری در وزن‌های بالا، بایستی ظاهر و نوع بسته‌بندی نیز در نظر گرفته شود. از طرفی بسته‌بندی باید از مقاومت کافی برخوردار بوده تا بتواند وزن‌های بالا را در خود جای داده و در زمان جا‌به‌جایی از ترانزیت و یا وسایل نقلیه تا انبار صدمه ندیده و سالم بماند.

بهترین گزینه در بسته‌بندی و حمل مواد مختلف فله و پودری جهت صادرات به دیگر کشورها، انواع کیسه جامبوبگ و بیگ بگ می‌باشد زیرا علاوه بر مقاومت و تحمل حجم بالا از ظاهری شکیل و قابل قبول برخوردار بوده و امکان تبلیغات و معرفی برند محصول را به تولیدکننده می‌دهد.

مواردی که بیان شد برخی از کاربردهای کیسه جامبوبگ هینا پک بود، شما عزیزان می‌توانید جهت آشنایی با محصولات شرکت، دریافت مشاوره و اطلاع از لیست قیمت خرید انواع کیسه جامبوبگ با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

بهترین قیمت جامبوبگ در بازار

از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در بسیاری از معاملات تجاری مسئله‌ی قیمت می‌باشد، طوری که برخی از خریداران بدون اینکه به دیگر موارد مهم در رابطه با محصول مورد معامله توجه کنند فقط به دنبال خرید محصول با قیمت پایین‌تر هستند.

 بهترین قیمت جامبوبگ در بازار

رقابت بر سر قیمت تا جایی قابل قبول بوده که اصل نیاز افراد از انجام آن معامله فراموش نشود. برای مثال برخی از خریداران به دنبال بهترین قیمت جامبوبگ در بازار هستند و زمانی که با ایشان سوالاتی را مطرح و ارائه می‌کنیم، شاهد این موضوع هستیم که فقط به دلیل ابجاد هیجان در زمان انجام معامله به دنبال ثبت خریدی با قیمت پایین‌تر از دیگر فروشندگان و خریداران در بازار هستند.

شخصی بدون دقت در کیفیت یک کیسه جامبوبگ و تنها با امید بستن به وزن بالا و ظاهر کیسه، اقدام به حمل محصولات خود می‌کند و با این تصور که در آن زمان هزینه‌ی کمتری را متقبل شده احساس شادی دارد. ولی زمانی که کیسه جامبوبگ در حال جابه‌جایی دچار آسیب می‌شود علاوه بر ایجاد خسارت در کیسه و محصول، بایستی خسارت احتمالی وارده بر افراد و تجهیزات را نیز بپردازد، با این تفاسیر خرید قابل قبول و رضایت‌بخشی نداشته و اعتبار شغلی خود را نیز از دست می‌دهد.

پس زمانی که به دنبال بهترین قیمت جامبوبگ در بازار هستید بهتر است با افراد متخصص و کارشناس در این حوزه مشورت کرده تا علاوه بر خرید محصولی با کیفیت بتوانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره خرید انواع کیسه جامبوبگ با بهترین قیمت، به شما عزیزان هستند.

۳ نمونه جامبوبگ پُر کاربرد در صنایع مختلف

همانطور که می‌دانید کیسه جامبوبگ‌ها محصولاتی بسیار کاربردی و پر مصرف هستند و جهت حمل هر نوع محصولی یک نوع کیسه جامبوبگ خاص طراحی و تولید شده است. در میان انواع کیسه جامبوبگ‌ها برخی‌شان طرفداران بسیاری در صنایع مختلف دارند که دلیل آن می‌تواند کارایی بسیار و استفاده آسان از آن‌ها باشد.

در اینجا قصد داریم ۳ نمونه جامبوبگ پُر کاربرد در صنایع مختلف را به شما عزیزان معرفی کنیم و در بخش‌های بعدی در رابطه با هر یک از این جامبوبگ‌ها توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

۳ نمونه جامبوبگ پُر کاربرد در صنایع مختلف

کیسه جامبوبگ ولودار و یا قیف‌دار از جمله کیسه جامبوبگ‌های پُر مصرف در صنایع مختلف می‌باشد، زیرا علاوه بر بارگیری سریع و آسان، به دلیل نوع طراحی خاصی که دارد می‌توان محصول داخل کیسه را به راحتی و بدون نیاز به تخصص و یا وارد آمدن آسیب به اشخاص و بدنه کیسه جامبوبگ، تخلیه کرد.

دومین مورد کیسه جامبوبگ دو زمانه و یا درب دو زمانه می‌باشد. از این نوع کیسه جامبوبگ نیز به دلیل طراحی که در قسمت درب کیسه انجام شده و غیر قابل نفوذ بودن آن، بسیار استفاده می‌کنند.

جامبوبگ درب لیفه‌ای نیز به دلیل سهولت در بارگیری و تخلیه محصول و همچنین امکان استفاده جهت حمل محصولات فله و بسته‌بندی بسیار کاربردی و پُر طرفدار می‌باشد. استفاده آسان از این نوع کیسه جامبوبگ و عدم نیاز به تیغ زدن و یا پاره کردن کیسه، باعث شده تا افراد در حوزه‌های مختلف ترقیب به استفاده و خرید کیسه جامبوبگ درب لیفه‌ای، شوند.

خرید جامبوبگ ولودار (قیف‌دار)

یکی از انواع کیسه جامبوبگ‌هایی که در حمل و جابه‌جایی محصولات فله و پودری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، جامبوبگ قیف‌ دار و یا در اصطلاح (جامبوبگ ولو دار) به انگلیسی  Valve نام دارد.

علت نامگذاری این نوع کیسه جامبو، قیف‌های روی کیسه بوده که جهت بارگیری و تخلیه محصولات داخل کیسه از آن‌ها استفاده می‌شود. از ولو در صنعت با عنوان شیر، شیر تخلیه، شیر اطمینان و مواردی از این قبیل یاد می‌شود و مورد استفاده می‌باشد، در کیسه جامبوبگ‌ها نیز قیف موجود بر روی کیسه همچون شیر تخلیه عمل کرده و باعث سهولت در کار می‌شود.

خرید جامبوبگ ولودار (قیف‌دار)

جامبوبگ‌های ولودار خود انواع مختلفی داشته که با توجه به نوع درب و یا کف کیسه جامبوبگ و همچنین تعداد بندهای (تسمه، قلاب) کیسه جامبوبگ تقسیم بندی می‌شوند.

پایدار کیسه بافت توانایی تولید انواع کیسه جامبوبگ ولودار در ابعاد و گرماژ مختلف را دارد. جهت دریافت مشاوره و یا خرید جامبوبگ ولودار (قیف‌دار) می‌توانید با کارشناسان ما (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

خرید جامبوبگ درب دو زمانه

یکی دیگر از انواع جامبوبگ‌ها که جهت حمل محصولات حساس به رطوبت و یا نفوذ هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد، جامبوبگ درب دو زمانه می‌باشد.

همانطور که از نام این کیسه برمی‌آید درب این نوع کیسه جامبوبگ‌ها دو لایه یا دو زمانه بوده و بسیار ایمن‌تر می‌باشد. این نوع کیسه‌ها علاوه بر درب اصلی که با یک بند کامل بسته و پلمپ می‌شود، یک لایه محافظ از جنس بدنه خود کیسه روی درب را می‌پوشاند تا علاوه بر جلوگیری از نفوذ احتمالی هوا و رطوبت به درون کیسه، از درب کیسه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و وارد آمدن آسیب‌های احتمالی نیز محافظت می‌کند.

خرید جامبوبگ درب دو زمانه

جامبوبگ درب دو زمانه نیز یکی از محصولاتی بوده که در شرکت پایدار کیسه بافت با بهترین کیفیت و در ابعاد مختلف، با توجه به سفارش و نیاز مشتری تولید می‌شود.

خرید جامبوبگ درب لیفه‌ای

جامبوبگ‌های درب لیفه‌ای به دلیل کارایی بسیار و همچنین تخلیه و بارگیری سریع و آسان محصولات بسیار پُر کاربرد می‌باشد. علاوه بر آن این نوع کیسه جامبوبگ‌ها این امکان را برای تولیدکننده فراهم میکند تا بتواند محصولات خود را هم به صورت فله و هم به صورت بسته‌بندی در کیسه‌های کوچکتر درون این کیسه‌ها حمل و نگهداری کند.

خرید جامبوبگ درب لیفه‌ای

بسیاری از مشتریان خارجی و تولیدکنندگان محصولات صادراتی در داخل کشور از جامبوبگ درب لیفه‌ای هیناپک جهت حمل محصولات خود استفاده می‌کنند.

جهت خرید جامبوبگ درب لیفه‌ای و یا دیگر محصولات پایدار کیسه بافت به صورت جزئی و عمده می‌توانید با کارشناسان شرکت (۰۹۱۲۲۱۱۲۱۹۵) در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس با شرکت هینا پک

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

تولید کننده جامبوبگ

بهترین قیمت جامبوبگ در بازار

کیسه جامبوبگ کود اوره

خرید جامبوبگ درب لیفه‌ای

ابعاد استاندارد کیسه جامبوبگ ۲ تُنی

استعلام قیمت جامبوبگ لیفه‌ای

خرید جامبوبگ قیر در قم و سلفچگان

۳ نمونه جامبوبگ پُر کاربرد در صنعت

لیست قیمت جامبوبگ صادراتی

قیمت پالت بگ در شیراز

برند برتر جامبولگ در بازار

خرید جامبوبگ از کارخانه تولیدکننده

استعلام قیمت جامبوبگ ولودار

جامبوبگ سیمان و آهک

خرید جامبوبگ درب دو زمانه

کارشناس فروش جامبوبگ

خرید کیسه جامبو بگ

لیست قیمت جامبو لمینت‌دار

خریدار جامبوبگ دست دوم

کیسه جامبوبگ لمینت‌دار

ابعاد کیسه جامبوبگ سیمان

قیمت خرید بیگ بگ در کرج

تولیدی جامبوبگ در اصفهان

فروش عمده جامبوبگ در اراک

صادرات کیسه جامبوبگ ۸ بند

خرید کیسه حامبوبگ چندلایه در تهران

جامبوبگ اصفهان

خرید جامبوبگ ولودار (قیف‌دار)

جامبوبگ فروش و قیمت

مزایده خرید کیسه جامبوبگ ۱ تن و ۲ تنی





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: